Serwisy Funduszy Europejskich

Serwisy Funduszy Europejskich


18-09-2012

Konkurs skutecznej promocji innowacyjnych projektów "Siła promocji-siła projektu"

Kategoria: Wiadomości | Dotyczy: Innowacyjna Gospodarka

Już 10 tysięcy inwestycji otrzymało dofinansowanie z Programu Innowacyjna Gospodarka. Są wśród nich: nowa metoda otrzymywania grafenu, tester do wykrywania raka piersi, technologia wytwarzania specjalnego szkła do upraw szklarniowych, system pomagający w odnajdywaniu osób, nowe receptury leków czy metody wspierania przedsiębiorczości. Promocja innowacyjnej inwestycji to szczególnie trudne wyzwanie. Bez właściwych działań promocyjnych trudniej osiągnąć zakładane w projekcie efekty, pozyskać odbiorców nowych produktów czy usług oraz zapewnić odpowiednią trwałość naszemu przedsięwzięciu.

W Polsce realizowanych jest wiele innowacyjnych pomysłów na biznes. Problem polega na tym, że często przedsiębiorcy uważają, że dobry produkt jest równoznaczny z odniesieniem sukcesu. Otóż nie. Od dawna wiadomo, że oprócz produktu ważne są także pozostałe elementy marketingmixu, czyli cena, dystrybucja i promocja. Ministerstwo Rozwoju Regionalnego w tym konkursie zwraca uwagę na promocję, która często warunkuje osiągnięcie sukcesu w biznesie – mówi Grzegorz Kiszluk, jeden z pionierów reklamy w Polsce, redaktor naczelny magazynu „Brief”.

Konkurs ma zwrócić uwagę beneficjentów Funduszy Europejskich na rolę narzędzi promocyjnych w realizacji przedsięwzięć i osiąganiu sukcesu. Skuteczne działania marketingowe innowacyjnych projektów obejmują budowanie dobrych relacji z klientami i mediami, a także powadzenie dodatkowych działań np. w serwisach społecznościowych. Kapituła oceniać będzie przede wszystkim skuteczność i pomysłowość, a nie koszt i rozmach zastosowanych form promocji.


Zgłoszenia można nadsyłać do 28 września 2012 r.

Udział w konkursie jest bezpłatny.

Zwycięzców poznamy podczas gali, która odbędzie się w grudniu 2012 r. w Warszawie. Najlepsi otrzymają atrakcyjne nagrody, a ich działania promocyjne zostaną opisane w publikacji poświęconej konkursowi.

 

Dokumenty aplikacyjne wraz z materiałem pomocniczym „Jak poprawnie przygotować zgłoszenie do konkursu” dostępne są na stronie internetowej www.konkurs-poig.pl Strona otwiera się w nowym oknie

Zaproszenie do udziału w konkursie Strona otwiera się w nowym oknie
 

***

„Siła promocji – siła projektu” to ogólnopolski konkurs skierowany do beneficjentów Programu Innowacyjna Gospodarka. Organizatorem przedsięwzięcia jest Departament Zarządzania Programami Konkurencyjności i Innowacyjności w Ministerstwie Rozwoju Regionalnego. W konkursie nagrodzone zostaną najlepsze działania promocyjne realizowanych projektów.

 


 





Portal współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Pomoc Techniczna
2013 © Ministerstwo Rozwoju

Portal współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Pomoc Techniczna
2013 © Ministerstwo Rozwoju

NSS Unia Europejska